Subject: MTA taotlus kinnistusraamatu x-tee teenustele juurdepääsu võimaldamiseks
From: "MTA Uurimine" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>, "Hedi Stenman" <[email-masked]>
Cc: "Helen Lensment" <[email-masked]>, "Alvar Pihlapuu" <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Mar 2025 14:24:27 +0200

Taotluse saatmine

Meie: 13.03.2025 nr 11.2-7/007603

Vajadusel krüpteerige vastus sertifikaatidele

Maksu- ja Tolliameti uurimisosakond (1) ja Maksu- ja Tolliameti
uurimisosakond (2).

  <https://emta.ee/sites/default/files/2023-01/lovid.png>

uurimisosakond
Maksu- ja Tolliamet
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/maksujatolliamet>
<https://www.linkedin.com/company/100561/>
<https://www.instagram.com/maksujatolliamet/>
<https://www.youtube.com/user/MTAvideod>

 <https://www.emta.ee/> www.emta.ee

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.